• (iOS) Gacha Club odemknout drahokamy

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Gacha Club ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Gacha Club IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ odemknout drahokamy ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Gacha Club 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Miluji tuto aplikaci a její aspekty přizpůsobení, ale když se můj telefon zhroutil, ztratil jsem 60+ postav, nad kterými jsem strávil stovky hodin a nemohl jsem je získat zpět. Vím, že tato aplikace nebyla navržena pro vytváření a ukládání postav, ale to byla moje oblíbená část hry.Moje rada je vytvořit placenou verzi se zaručenou úsporou postav. Nebo alespoň nastavit systém účtů pro ukládání postav.

    Mé postavy to nezachrání a ubraly mi hodně barev. Chápu, že některé byly z nevhodných důvodů, ale vzali pastelově růžovou a jiné barvy, které byly v pohodě pryč. Bylo to opravdu nudné hrát tohle.

    Tahle apka je prostě nej! Tolik možností a ten fact že so můžete nasměrovat věci tak jak chcete je to nejlepší! A ty oblečení jsou tak promakaný! Je to fakt velkého pokroku z Gacha life do gacha clubu! DOPORUČUJUI ☆☆☆☆☆ HVĚZDIČEK Z ☆☆☆☆☆

    Tato hra je top tu více věcí než v gacha life nejlepší je na tom ze z věcma mužeš pohybovat a je tam více věcí na přidání když máš hodně kreativitytak ta to hra je pro tebe ʕっ•ᴥ•ʔっ doporučuji hodně ⊂(´ ・◡・⊂)

    Tahle hra je super čekala jsem na ní přes měsíc ÙwÚ pokud vám nepůjde stáhnout, počkejte pár týdnů. Pravděpodobně to ještě není kontaktní s vaším zářením. Třeba já jsme čekali dva týdny než to bude s mím zařízením kontaktního UwU Hodně štěstí


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :